Calendari Mou-te pels Qui-ets

El Calendari Mou-te pels Qui-ets neix com iniciativa solidària de les famílies de Nexe per donar suport a la tasca que desde la Fundació duem a terme envers la infància amb pluridiscapacitat.

Editem dues versions del Calendari: una de sobretaula, que pots adquirir amb un donatiu de 6€, i una de paret per un  8€.

Tots s’ho van passar d’allò més bé durant les sessions fotogràfiques. Ho pots veure en el vídeo del making of  AQUÍ i al CALENDARI AQUÍ

Calendari realitzat amb la col·laboració dels voluntaris: Montse Filgueira, Ismael Campos, Ramonn Casamayor i amb la col·laboració de les empreses: Ibercutting, Diputació de Barcelona, Llibreria Laie, Altius Media i Mediatric Ortopedia, Abertis, Prevengest.

Fes-te amb el teu Calendari Nexe

i  demostra el teu compromís

amb la infància amb pluridiscapacitat:

Demana-ho a: moute@nexefundacio.org

Nexe Fundació