Tastet d’alimentació saludable i adaptada per a infants amb greus discapacitats

Barcelona, 31/05/2018

Aquest dimecres a la tarda, vam tenir a Nexe Fundació el primer taller: “tastet d’alimentació saludable i adaptada per a infants amb greus discapacitats”, en el que van participar 12 persones del grup Teixint Trobades d’Educació Especial de les Escoles Sostenibles de Barcelona.

El taller va ser teòric-pràctic amb un tastet orientatiu a través dels sentits vista/olfacte/gust. Vam poder compartir les receptes i textures que la Loli i el Paco fan cada dia a la cuina de l’escola bressol especialitzada de Nexe Fundació “Les Girafes Blaves”.

El taller va ser tot un èxit, i així ens ho van fer saber els nostres companys de les Escoles Sostenibles. Tots els participants es van emportar idees que aplicar a les seves escoles, i es que entre tots, fem recerca i innovem per donar la millor atenció als nostres infants.

Gracies a tots els que vau participar. Recordeu que això només ha estat un “tastet” de saviesano podem explicar receptes amb tots els ingredients perque alguns d’ells provenen de l’amor que cadascú de nosaltres posem amb la feina que fem. El que si us podem prometre, es un llibre o alguna sorpresa més… confieu en nosaltres… Seguim!!!

Nexe Fundació, forma part del Programa d’Escoles + Sostenibles de l’Ajuntament de Barcelona.

Aquest programa va néixer al 2001 en el marc del Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat de Barcelona, amb l’objectiu de contribuir a la sostenibilitat des de la educació i el reconeixement de les escoles com agents de canvi en la ciutat. Més informació al web https://lameva.barcelona.cat/barcelonasostenible/ca/escoles-sostenibles

blank blank