Calendari Solidari Nexe

5.00 10.00

Un any més d'èxit gràcies a l’implicació de tots vosaltres; famílies, sponsors, professionals, entre altres. Vam aconseguir recaptar 30.227,00 € en donacions, que s’han destinat a realitzar millores d’infraestructura a l’Escola Bressol Les Girafes Blaves I a millores d’equipament a l’Aula d’Atenció Especialitzada de Sant Feliu .

Aquest any estem treballant perque l’edició 2017 sigui encara millor; preparem un nou disseny del calendari, que us enamorarà, s’han involucrat 12 “famosos” que no us deixaran indiferents, i estem a la recerca d’entitats i empreses que vulguin sponsoritzar la nova edició del calendari 2017, i ajudar-nos a fer possible els dos objectius del calendari:

Construir una societat més inclusiva visualitzant les capacitats dels infants amb pluridiscapacitat de Nexe Fundació i canviant la mirada de la societat vers a ells, aprenent a veure el que tenen i no el que no tenen, fent-los visibles i normalitzant més la seva presència.

Captar fons per fer millores a l’Escola Bressol Les Girafes Blaves de Nexe Fundació.

Volem també agraïr la col.laboració desintressada en el terball de fotografia de Jose Mercado Fotografia.

Us deixem la primera fotografia amb el Queco Novell i el Martin amb qui  inaugurem el treball fotogràfic del calendari.

Per més informació i si voleu col.laborar amb el calendari 2017 sigui sponsoritzant o en altres temes, poseu-vos en contacte amb:

info@www.nexefundacio.org

Esborrar