Abans de marxar de vacances des de Nexe Fundació us volem ensenyar una nova recepta de cuina que és deliciosa! Sempre que parlem d’hamburgueses ho relacionem amb carn, però no necessariament ha de ser així. Nosaltres cuinem unes hamburgueses de peix que estan per llepar-se els dits.

La nostra hamburguesa està elaborada amb Lluç fresc, all, julivert , ceba i pa ratllat. Sal i pebre al gust. Com veieu, no són excessius ingredients i és molt ràpida de fer.

Aquest plat que realitzem a Nexe Fundació te multitud d’avantatges.  La seva textura la fa ideal per a introduir aquest aliment tan necessari en la dieta dels més petits/es de casa. El peix és un aliment del més sa ja que aporta vitamines A i D, proteïnes, minerals, greixos insaturats i àcids grassos OMEGA 3. Tot un seguit de nutrients que necessitem per tenir energia per realitzar totes aquelles activitats que vulguem! Esperem que us agradin tant com a nosaltres!

Pujar
Segueix-nos: