NEXE FUNDACIÓ PARTICIPEM AMB DINCAT EN LA CAMPANYA ´NO SÓM INVISIBLES TENIM VOT´

Nexe Fundació participa a la campanya de Dincat #NoSomInvisiblesTenimVot preguntant als candidats i candidates al Parlament de Catalunya sobre les qüestions que preocupen tant a les nostres famílies com als nostres professionals.

En el marc de la campanya “No som invisibles. Tenim VOT”, Dincat organitza un acte amb els diferents candidats dels partits polítics a les eleccions al Parlament de Catalunya. Aquest acte es converteix en un espai d’interacció amb els representants polítics en el que tenim ocasió de compartir les nostres preocupacions i traslladar les demandes que tenim com a persones amb discapacitat intel·lectual, familiars o professionals de Nexe Fundació.

Aquest any l’acte es fa de forma virtual i per això hem volgut fer-lo molt dinàmic, apostant per la realització d’un debat en el que les preguntes es canalitzaran a través de petites càpsules audiovisuals.

Les nostres preguntes inclouen des de la incorporació de la figura de la Vetlladora per fer possible la veritable escola ordinària inclusiva, a la incorporació d’una infermera escolar en cada centre d’educació especial primerament i en cada escola ordinària, fent nostre la reivindicació #uncoleunainfermera.