Famílies de Nexe

L’Àrea de Famílies de Nexe Fundació vol donar resposta a la necessitat que tenen les famílies de trobar centralitzada tota la informació en matèria de discapacitat infantil que necessiten, al marge dels serveis que puguin estar rebent.

El naixement d’un fill/a amb discapacitat suposa un tràngol per la família. Sabem que en aquests moments es poden trobar desorientades i no tenen ni ganes ni forces per a buscar serveis, prestacions, informació, assessorament, etc. Per això oferim el nostre suport en tot allò que puguin necessitar.

Les escoltem i acompanyem en el camí que comencen, prioritzant el seu benestar i la qualitat de vida familiar, oferint-les des de l’inici informació, orientació i assessorament sobre temes relacionats amb la discapacitat: recursos, prestacions i serveis existents i sobre la cura i atenció dels infants que les puguin ajudar a prendre les decisions correctes en cada moment.
Aquest és un servei obert a totes les famílies de Catalunya.

Pujar
Segueix-nos: