L'Arrodoniment Solidari

L’Arrodoniment Solidari és una iniciativa de Bonpreu i Esclat, juntament amb Worldcoo, que permet als clients i clientes dels establiments Bonpreu i Esclat, arrodonir la seva compra en benefici de causes socials. Aquesta iniciativa permet, de forma voluntària, arrodonir l’import de les compres realitzades amb targeta de crèdit o dèbit i realitzar microdonacions per col·laborar amb diferents entitats socials cada mes.
Durant el mes de setembre, pots arrodonir la teva compra realitzada als establiments Bonpreu i Esclat d’arreu de Catalunya i col·laborar amb Nexe Fundació i el dret a l’educació.

Nexe Fundació oferim un espai educatiu d’atenció precoç específica i individualitzada, tenint en compte tots els aspectes motrius, cognitius i psicosocials de la primera infància.
Des d’una perspectiva global i mitjançant el joc, un equip multidisciplinar treballem per a la millora de la qualitat de vida dels infants i les seves famílies.

El 25% de les famílies dels infants que atenem es troben en risc d’exclusió social, amb una situació econòmica crítica, que s’ha vist agreujada per la COVID.

Aquesta campanya permetrà que 18 nens i nenes amb pluridiscapacitat menors de 6 anys puguin continuar rebent els tractaments i teràpies que necessiten durant tot un curs en un entorn educatiu i les seves famílies, suport econòmic, social i emocional.

Com col.laborar?

Més informació del projecte: https://bit.ly/3DUiZUU
Si no tens una tenda Bon Preu a prop, pots fer un donatiu: https://bit.ly/3BP1yDj
o un Bizum: 02006
Si vols saber més sobre l’arrodoniment solidari i la “màgia del botó verd”, mira el següent vídeo de WorldCoo: https://bit.ly/3jR38ym

Petits gestos fan grans causes.

Pujar
Segueix-nos: