La Presidenta de Nexe rep un diploma d’honor

El Fons Christoffel Plantin, sota la presidència d’honor de la governadora de la província d’Anvers, concedeix anualment un premi a un ciutadà belga resident a l’estranger i que contribueix al prestigi del nostre país a l’exterior. El tema del Premi Christoffel Plantin de 2015 era el compromís social. El jurat de renom internacional va decidir, el 27 d’octubre de l’any passat, concedir un diploma d’honor a la belga Cécile de Visscher pels seus anys de dedicació als nens pluridiscapacitats a Catalunya. La senyora de Visscher és cofundadora de Nexe Fundació i ofereix des de fa més de 30 anys atenció especialitzada diària a aquests nens greument discapacitats. El Sr. Didier Verwaerde, cònsol de Bèlgica a Barcelona, ​​va tenir l’honor, en nom del president del Fons Christoffel Plantin, de lliurar el diploma d’honor a la senyora de Visscher durant una cerimònia a Barcelona el 7 d’abril de 2016 a la qual van assistir nombrosos amics belgues i catalans. Així mateix, el Sr. Cònsol va lliurar a cada membre del personal de Nexe Fundació un record per la seva molt apreciada dedicació als nens al llarg de tant anys.