Un grup d’estudiants de la American School of Barcelona recapten fons per Nexe Fundació com a projecte escolar

En el marc de l’assignatura Social Entrepreneurship, els alumnes de primer de batxillerat de la American School of Barcelona havien d’elaborar un projecte de negoci. L’objectiu era poder cobrir despeses i recaptar fons per a una entitat sense ànim de lucre. Un dels grups de treball ha escollit a Nexe Fundació com a entitat beneficiària del seu projecte i durant uns mesos han estat venent pizzes entre els seus companys, recaptat així, més de 400 euros per a la nostra fundació.

És gratificant veure com des de les escoles innoven en projectes que motiven als estudiants a col·laborar amb entitats no lucratives. En nom dels professionals, les famílies, i especialment, dels nens i nenes de Nexe Fundació, agraïm a la American School of Barcelona la seva iniciativa i la confiança dipositada en nosaltres. Petits gestos com aquest, fan possible grans accions.