Festa de presentació del Calendari Mou-te pels Quiets 2017

nexe_fundacio_cartell_festa_calendariNexe Fundació i el districte de Gràcia, us convidem a la Festa de presentació del Calendari Mou-te pels Quiets 2017. Serà una Festa pels infants de Nexe i pels infants de fora de Nexe, per gaudir en família, on hi serem presents tota la “família de Nexe” infants, pare si mares, professionals.

Hem organitzat activitats vàries perquè us ho passeu “pipa”; gegants, titelles, pinta cares, conte-contes, xocolatada, i molt més i on ens encantaria comptar amb la vostra presència.

Començarem també la venta en primícia del Calendari. Tindrem en Màrius Serra, escriptor català, signant calendaris.

T’esperem, i vine amb qui vulguis.

On:                 Plaça Vila de Gràcia

Quan:             divendres 18 de novembre

Hora:               16.30-19h (Les activitats començaran amb els gegants que ens portaran dins de la Seu del Districte de Gràcia per fer els conte-contes i titelles)

Corre la VEU!!!