Setembre
Crossfit Travessia
Travessia Industrial 107-109

L'Hospitalet de llobregat, Barcelona 08907
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

INSCRIPCIONS PER LA SPARTAN RACE BARCELONA, TANDA NEXE, 13/10/2019

AQUÍ

En castellano AQUÍ

WORKOUT SOLIDARI PRE SPARTAN RACE BCN és un esdeveniment de CROSS TRAINING previ a la Spartan Race Barcelona (12-13 d’octubre de 2019), organitzat conjuntament entre Nexe Fundació, CrossFit Travessia i Frank Martinez, ambaixador de l’any 2019 de la Spartan Race España i principal impulsor del #PROYECTODANIEL

L’esdeveniment tindrà lloc el diumenge 29 de setembre de 2019 a les 10,00 h del matí en el box de CrossFit Travessia a Hospitalet del Llobregat (Barcelona).

EL WORKOUT ÉS TOTALMENT GRATUÏT, però aquest esdeveniment té una finalitat benèfica i per això es suggereix que cada atleta inscrit col·labori amb un donatiu de 10 euros/atleta destinat íntegrament a Nexe Fundació.

Els atletes participants rebran un obsequi de part de CrossFit Travessia, un carnet d’abonament Rookie, i sessions de regal valorats en 135 €/atleta i podran gaudir de la condició d’abonat Rookie en CrossFit Travessia durant un mes de forma gratuïta.

Des de Nexe Fundació i Spartan Race España, s’ofereix a tots els atletes un descompte per a córrer la tanda solidària Nexe de la Spartan Race Barcelona que tindrà lloc el 13 d’octubre a les 14h. (La inscripció general de la Spartan Race Barcelona és de 87€, però la tanda solidària Nexe serà de 50€ gràcies a aquest descompte especial. A més, tots els ingressos dels inscrits a la tanda solidària Nexe aniran destinats íntegrament als projectes de Nexe Fundació).

Més sobre el WORKOUT del 29 de setembre:

Es preveu unes 2 hores d’entrenament seguit (de 10h a 12,30 h), estarà permès sortir i entrar de l’entreno quan sigui necessari. No és una competició. Es tracta d’un esdeveniment lúdic-festiu, un matí en família, on practicar esport i realitzar al mateix temps una acció solidària per a les famílies amb fills/as amb greu discapacitat de Nexe Fundació.

Hi haurà servei d’aigua a càrrec de CrossFit Travessia. Tindrem servei de cervesa freda i refrescos en la barra de CrossFit Travessia. I per a finalitzar l’esdeveniment, realitzarem un sorteig molt especial d’una careta personalitzada de la Spartan Race, sens dubte un obsequi molt especial i únic. (Sorteig obert tant a atletes com a assistents. No t’ho pots perdre!!!)

Us esperem el 29 d’octubre a tod@s, gràcies per la vostra passió per l’esport i per la vostra solidaritat amb els infants de Nexe Fundació!!!!!

Mostra els detalls

Data: