Les comes
Crta. C55 km 43,5

Súria, 08260
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

(Llegir en castellà AQUÍ)

L’esport es mou pels quiets un any més amb la tanda solidària de Nexe a la Spartan Race Barcelona.

Spartan Race España s’uneix al projecte Nexe Fundació i ofereix una tanda solidària el diumenge 13 d’octubre entre les 13.30h i les 14h (pendent de concretar). Els inscrits d’aquesta tanda gaudiran d’un gran descompte, ja que la inscripció general de la Spartan Race Barcelona és de 87€, però la tanda solidària només és de 50€, sent aquest import íntegra per Nexe Fundació.

Uneix-te a l’equip Nexe, uneix-te a l’equip guanyador, i corre pels infants i joves amb greus discapacitats. No cal ser un gran esportista, aquesta tanda no és una competició, és la unió de l’esport i la solidaritat, de les famílies i els amics, tots a una pels QUIETS!!!

La Tanda Nexe s’inclou dins de les Spartan Sprint, és a dir, les curses més curtes, de 5 km amb 20 obstacles, aproximadament d’uns 40 minuts de durada. És perfecta per esportistes de tots els nivells, des de primerencs a corredors habituals. Si creus que no pots fer-ho, t’equivoques, vine i veuràs del que ets capaç de fer per la infància amb greus discapacitats.

Aprofita per participar i gaudir d’un desafiament extrem d’una manera més lúdica entre famílies i amics. Animat i #moutepelsquiets

Passos a seguir:

1. Omple el següent formulari d’inscripció i realitza el pagament online amb targeta bancaria (per altres vies de pagament contactar amb comunicacio@nexefundacio.org o per whatsapp al 620 812 811).
  2. Posteriorment, rebràs un codi amb el que podràs formalitzar la inscripció al web oficial de la Spartan Race Barcelona.
  3. L’11 d’octubre (abans de les 14h) és últim dia per sol·licitar la teva inscripció amb descompte.

• Inscripció/Inscripción

• Dades personals / Datos personales

• Tipus d'inscripció / Tipo de inscripción

• Calculo del valor

La unió de la Spartan Race amb Nexe

Aquesta unió ha estat possible gràcies al Fran Martínez, pare d’en Daniel, infant de Nexe i que ens va deixar fa uns anys. El Fran es un exemple de superació, com moltes de les famílies Nexe, Coneix la seva historia…

De la mà de Spartan Race neix el #ProyectoDaniel, projecte que té com a missió poder recaptar fons per a que les famílies pugin optar a un recolzament econòmic amb el que poder gaudir de recursos terapèutic i de rehabilitació. Aquest projecte compta amb la historia de Francisco Martínez Sánchez, un pare que ha perdut al seu fill Daniel sense poder ser diagnostica. Daniel, amb tan sol 1 any i mig va perdre la vida desprès de lluitar des del seu naixement, afrontant dia a dia una malaltia que ni tan sols els metges van saber diagnosticar. Fran ha tractat de donar un nou sentit a la seva vida a través dels desafiaments extrems, i per això, s’ha recolzat en la competició Spartan Race.

Mostra els detalls

Data: