Febrer
Bosque Multicines
Rambla de Prat, 16

Barcelona, 08012
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Preestrena solidari de “ESPECIALES”, la nova pel·lícula dels directors d’INTOCABLE (E.Toledano & O. Nakache) a favor de Nexe Fundació

ESPECIALES com INTOCABLE tenen de teló de fons la discapacitat. En aquest cas, l’autisme profund, podeu veure el tràiler aquí https://youtu.be/xl0wK1bbf9k

ESPECIALES és més que una pel·lícula, és una eina per donar visibilitat no només a l’autisme, sinó a qualsevol tipus de discapacitat i les situacions que generen (dependència, solucions per a famílies sense recursos econòmics, integració laboral i social…) així com per posar en valor la feina que fem les organitzacions sense afany de lucre, com Nexe Fundació.

NEXE Fundació entitat beneficiaria

Es per això que la productora A Contracorriente Films ens ha ofert ser beneficiaris de la preestrena de la pel·lícula el proper 27 de febrer als Bosque Multicines (barri de Gracia) i us convidem a tots a col·laborar adquirint la vostra entrada solidaria amb la que col·laborareu en la millora de la qualitat de vida dels infants i joves amb greu discapacitat que atenem diàriament a Nexe Fundació. Fes-te amb la teva entrada solidaria per 10€ omplint el següent formulari! (Venda d’entrades únicament a Nexe Fundació)

Si vols certificat fiscal d’aquesta donació, contacta’ns per correu electrònic (comunicacio@nexefundacio.org), indicant les teves dades personal i adjuntant el resguard de pagament.

Venda d’entrades online tancada

Pots adquirir la teva entrada al mateix cinema de 18:30h a 19:15h al punt d’informació Nexe habilitat al hall del cinema

Mostra els detalls

Data: