All Day

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Enguany, la diada de Sant Jordi serà molt diferent a la resta d’anys, però el fet de no poder sortir al carrer no impedeix que es pugui celebrar i que gràcies a la solidaritat de tots/es vosaltres fem d’aquesta diada un Sant Jordi molt especial.

Us presentem al Drac taronja i la Rosa blava, il·lustració solidària creada pel dibuixant David Parcerisa i Ungé en exclusiva per Nexe Fundació. El nostre objectiu és doble, captar fons per poder continuar amb els projectes d’atenció especialitzada i omplir les xarxes socials amb aquesta il·lustració el dia de la diada. Per això, us animem a tots a ajudar-nos a fer-ho possible adquirint la il·lustració amb una petita donació i si voleu, el proper dijous, 23 d’abril, la publiqueu com a fotografia de perfil o a les stories de les vostres xarxes socials amb el hashtag #perunsantjordiblauitaronja i mencionant a @nexefundacio.

Fes-te amb la teva il·lustració solidària omplint el següent formulari.

A més, si vols col·laborar amb els projectes d’atenció als infants i joves amb pluridiscapacitat de Nexe Fundació, pots fer una donació addicional en omplir el formulari o fent-te amic de Nexe AQUÍ

Mostra els detalls

Data: