Districte de les Corts
Av. Sant Ramon Nonat

Barcelona,

Posa’t en marxa i suma’t a la familia!!!

Inscriu-te al formulari que trobaràs a sota o vine al centre de recursos de Nexe Fundació

Runners

Des de Nexe Fundació, com a entitat membre de la FEPCCAT, et convidem a participar a la cursa solidària que organitza la Federació Catalana d’Entitats de Paràlisi Cerebral i etiologies similars –FEPCCAT- i IPSEN Pharma.

Si t’inscrius abans de les 23:59h del dijous 19 de setembre podràs reservar la teva talla de samarreta. Posteriorment, s’assignaran aleatòriament.

Per tal de facilitar la participació, us proposem 2 recorreguts a triar, d’1 quilòmetre o de 5 quilòmetres, essent la sortida i l’arribada al mateix punt. A més, si voleu col·laborar però no corre la cursa, ho podeu fer a través de la FILA ZERO al fer la inscripció.

VIES D’INSCRIPCIÓ:
a. Presencial: Pots passar pel Centre de Recursos de Nexe Fundació (Travessera de Dalt 100, Barcelona), formalitzar la inscripció i abonar l’import en aquell moment. IMPORTS:

• 2€ (menors d’edat i persones amb discapacitat)
• 4€ (majors de 18 anys sense discapacitat)
• _€ Aportació oberta per a donacions superiors a 4€ si vols abonar l’import de la inscripció i una donació per a Nexe Fundació.

b. Online: omple el següent formulari i realitzar el pagament amb targeta bancària (un formulari i pagament per a cada inscrit)

RECOLLIDA DE DORSAL I SAMARRETA
La recollida de dorsal i samarreta es realitzarà al ROCA BARCELONA GALLERY, situat al C/ Joan Güell, 211
Serà imprescindible que, en el moment de la retirada del dorsal i la samarreta, es presenti el comprovant de pagament (resguard de la butlleta d’inscripció) amb el DNI.

DIES I HORARIS DE RECOLLIDA:
Divendres dia 11 d’octubre de 10 h a 20 h
Diumenge 13 d’Octubre

Les persones que resideixin fora de Barcelona, o que no puguin recollir la seva samarreta i el dorsal el divendres, podran recollir-los el mateix dia de la cursa en una carpa situada a prop de la sortida:
Horari recollida cursa 5 km (4.500 m): 8:00h a 9:45h
Horari recollida cursa 1 km (1.350 m): 9:15h a 10:00h

T’informem que…

• Nexe només compta amb 100 inscripcions, no et quedis sense la teva!!!
  • Tots els beneficis de les inscripcions realitzades a Nexe (presencial o online) aniran íntegrament destinats als projectes de la Fundació. També pots fer-ho a través de la FEPCCAT o un altre entitat membre, però els beneficis aniran a una altre projecte. Es per això que, des de Nexe Fundació et convidem a participar a través del la nostra Fundació.

• Inscripció/Inscripción online

• Dades personals / Datos personales

• Tipus d'inscripció / Tipo de inscripción

• Si vols fer una donació superior als imports indicats, marca “Altres” i escriu la quantitat que vols abonar.
  • A l’hora de fer la vostra reserva de talla és important que tingueu en compte que és un tallatge més aviat gran (el model de samarreta és el mateix que l'any passat). Sapigueu també que, un cop escollida la talla, aquesta no es podrà canviar. Opció disponible fins el 18 de setembre, posteriorment, s’assignaran aleatòriament.
  • 1- Els participants donen consentiment exprés al tractament de les seves dades per a la finalitat pròpia de l’esdeveniment esportiu, i autoritzen a l’organització de la Cursa Solidària “En marxa per la paràlisi cerebral” a publicar-les, si s’escau, en el llistat d’inscrits i en el llistat de resultats de la cursa.
    2- Inscrivint-te a la VIII edició de la cursa Solidària “En marxa per la paràlisi cerebral”, estàs autoritzant de manera expressa a l’organització, i els seus col·laboradors, a utilitzar gratuïtament les imatges, fixes i/o en moviment, de les persones participants realitzades el dia de la cursa, 14 d’octubre de 2018. Aquestes imatges podran figurar en tot tipus de suport gràfic conegut o desconeguts, així com en materials de promoció o difusió d’una futura edició de la cursa solidària “En marxa per la paràlisi cerebral”.
    3- Participar en tot concurs, que sigui promogut pels organitzadors i/o col·laboradors d'aquesta cursa i únicament quan aquest estigui vinculat directament a la celebració de la 8a edició de la Cursa Solidària "En marxa per la paràlisi cerebral". Cal saber que, en cap cas, l'organització cedirà les dades dels inscrits i serà la mateixa qui tracti les dades personals dels participants i contacti amb les persones guanyadores.
    4- Que m'he llegit i estic conforme amb tot el que recull el reglament de la VIII edició de la cursa solidària "En marxa per la paràlisi cerebral" http://cursaenmarxapc.org/reglamento-ca.pdf
    5- Sigui utilitzada la meva adreça electrònica per rebre informació sobre quan i on se celebrarà la 9a edició de la Cursa Solidària "En marxa per la paràlisi cerebral", el 2019

En cas de no acceptar algun dels 5 camps anteriors, no podreu configurar la vostra inscripció. Per qualsevol dubte o aclariment, podeu contactar amb nosaltres enviant un correu electrònic a l'adreça nexefundacio@nexefundacio.org o bé trucant al 93 284 64 23.
  • Calculo del valor

Mostra els detalls