Districte de les Corts
Av. Sant Ramon Nonat

Barcelona,
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Inscripcions exhaurides. Gràcies a tots per fer-ho possible.

Si vols col·laborar amb els infants i joves amb greus discapacitats, pots fer una donació a la FILA ZERO omplint el formulari que hi ha al final d’aquesta pàgina. GRÀCIES!!!

RECOLLIDA DE DORSAL I SAMARRETA

La recollida de dorsal i samarreta es realitzarà al ROCA BARCELONA GALLERY, situat al C/ Joan Güell, 211
Serà imprescindible que, en el moment de la retirada del dorsal i la samarreta, es presenti el comprovant de pagament (resguard de la butlleta d’inscripció) amb el DNI.

DIES I HORARIS DE RECOLLIDA:
Divendres dia 11 d’octubre de 10 h a 20 h
Diumenge 13 d’Octubre

Les persones que resideixin fora de Barcelona, o que no puguin recollir la seva samarreta i el dorsal el divendres, podran recollir-los el mateix dia de la cursa en una carpa situada a prop de la sortida:

Horari recollida cursa 5 km (4.500 m): 8:00h a 9:45h

Horari recollida cursa 1 km (1.350 m): 9:15h a 10:00h

Posa’t en marxa i suma’t a la familia!!!

Inscriu-te al formulari que trobaràs a sota o vine al centre de recursos de Nexe Fundació

Runners

Des de Nexe Fundació, com a entitat membre de la FEPCCAT, et convidem a participar a la cursa solidària que organitza la Federació Catalana d’Entitats de Paràlisi Cerebral i etiologies similars –FEPCCAT- i IPSEN Pharma.

Si t’inscrius abans de les 23:59h del dijous 19 de setembre podràs reservar la teva talla de samarreta. Posteriorment, s’assignaran aleatòriament.

Per tal de facilitar la participació, us proposem 2 recorreguts a triar, d’1 quilòmetre o de 5 quilòmetres, essent la sortida i l’arribada al mateix punt. A més, si voleu col·laborar però no corre la cursa, ho podeu fer a través de la FILA ZERO al fer la inscripció.

VIES D’INSCRIPCIÓ:
a. Presencial: Pots passar pel Centre de Recursos de Nexe Fundació (Travessera de Dalt 100, Barcelona), formalitzar la inscripció i abonar l’import en aquell moment. IMPORTS:

• 2€ (menors d’edat i persones amb discapacitat)
• 4€ (majors de 18 anys sense discapacitat)
• _€ Aportació oberta per a donacions superiors a 4€ si vols abonar l’import de la inscripció i una donació per a Nexe Fundació.

b. Online: omple el següent formulari i realitzar el pagament amb targeta bancària (un formulari i pagament per a cada inscrit)

T’informem que…

• Nexe només compta amb 100 inscripcions, no et quedis sense la teva!!!
  • Tots els beneficis de les inscripcions realitzades a Nexe (presencial o online) aniran íntegrament destinats als projectes de la Fundació. També pots fer-ho a través de la FEPCCAT o un altre entitat membre, però els beneficis aniran a una altre projecte. Es per això que, des de Nexe Fundació et convidem a participar a través del la nostra Fundació.

Mostra els detalls

Data: