All Day

Creem conjuntament la postal de Nadal de Nexe Fundació

Enguany, la imatge central serà un dibuix nadalenc realitzat per un familiar, menor d’edat, d’un dels infants o joves amb greu discapacitat de Nexe Fundació.

Requisits per accedir al concurs:

• És indispensable que tots/es els/les participants siguin menors d’edat
  • Familiar d’algun dels nostres infants o joves amb discapacitat.
  • Que l’infant o jove amb discapacitat actualment tingui vincle amb Nexe Fundació: alumne del CAE, de l’aula d’EBM Trencadís o de l’aula de l’EBM Tambor i/o participi a les activitats de respir i lleure.
  • Poden participar diferents familiars d’un mateix infant o jove de Nexe Fundació.

Per participar necessitem que:

1. Ompliu el formulari de participació que trobareu a continuació (un per a cada menor).
  2. Ens feu arribar el dibuix nadalenc (en horitzontal) abans del 21 de novembre.

Jurat i guanyadors:

• D’entre tots els participants que compleixin els requisits comentats, sortiran 3 guanyadors. Tots tres obtindran un obsequi de Nexe Fundació, però només el primer premi serà el dibuix que protagonitzarà la postal nadalenca d’aquest any.
  • Els membres de l’AMPA Nexe juntament amb l’equip de comunicació de Nexe Fundació seleccionaran als guanyadors.
  • Anunciarem als guanyadors a la FESTA de presentació del calendari solidari MOU-TE PELS QUIETS el 28 de Novembre (pròximament us donarem més detalls de l’esdeveniment).

Si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb l’àrea de comunicació Nexe Fundació: comunicacio@nexefundacio.org o per whatsapp al 620 812 811

Mostra els detalls

Data: