Espai Familiar, activitat per nodrir-se

Durant el mes de juny i juliol, hem dut a terme l’Espai Familiar de Nexe Fundació, on han participat 6 famílies. És una activitat lúdica i educativa en la que hi participen conjuntament mares i pares amb els seus infants.

És un espai on resoldre dubtes sobre el desenvolupament de l’infant i els aspectes relacionats amb la seva criança. També, on poder conèixer altres pares i mares que es troben en la mateixa situació, amb qui poder compartir vivències, dubtes, inquietuds i també alegries! Compartir experiències és molt enriquidor i beneficiós ja que, en cas de novetats o contratemps, ja es sabrà quines són les accions a prendre.

Es realitzen sessions setmanals amb el suport de diferents professionals especialitzats de Nexe Fundació, per tractar un tema diferent a cada sessió: logopèdia, salut, fisioteràpia, teràpia ocupacional, prestacions i recursos, entre altres. No volem deixar-nos cap detall a comentar, no quedarà cap dubte o qüestio sense resoldre!

Síguenos: