Comença l’Espai Nadó
L’Espai Nadó” de Nexe Fundació

L’Àngels Ponce ens demana si podem o volem escriure sobre l’Espai Nadó que organitza Nexe Fundació, es difícil descriure tots els sentiments que expressem i visquem cada dijous per les tardes durant aquestes setmanes, i molt fàcil trobar una paraula que ho pugui descriure… Agraïment!!

Cada dijous per la tarda ens reunim a una sala de jocs (que millor lloc per fer-ho), al voltant de 6 nens que son els autèntics protagonistes; la Sofia, la Martina, l’Aaron, el Nahuel, la Lucia i l’Aina, son 6 meravellós planetes o estels per descobrir i explorar, nosaltres els pares ens seiem amb cercle i som com els satèl·lits que voltem al seu entorn per arribar a ells, i tots a prop de l’Àngels que es el sol, ens dona llum, esperança i tendresa a les nostres vides.

Es un moment per nosaltres, es un lloc on ens sentim vius i escoltats, un espai que el fem molt gran i molt especial, sentim que podem explicar les nostres experiències, les preocupacions, problemes, moments difícils i anímicament molt durs, però també n’hi han moments molts moments d’alegria, d’esperança, de recolzament i de necessitar viure les nostres vides amb la màxima normalitat possible.

L’Espai Nadó es molt recomanable i sobre tot necessari per tots els que visquem el dia a dia amb un nen amb problemes o dependent, hem rebut ajuda de grans professionals, Infermers, Assistents Socials, Logopedes, Fisioterapeutes, informació Juridica, etc., etc., i estem molt agraïts, però sobre tot hem rebut l’ajuda i el suport de fantàstiques persones que han fet de la seva professió una forma de vida.

Moltes Mercès a tots els que feu possible l’Espai Nadó.

Albert Fillol

Espai nadó 4 cat