Calendari Solidari

Què és el calendari Mou-te pels Quiets?

El Calendari Mou-te pels Quiets neix de la iniciativa de l’Associació de Mares i Pares de Nexe Fundació (AMPA de l’escola bressol especialitzada “Les Girafes Blaves”). Quatre anys més tard, el compromís d’alguns d’aquests pares i mares continua fent possible l’edició del calendari, implicant a persones de referencia en el seu àmbit, per tal de sensibilitzar i captar fons per seguir endavant amb el projecte de la Fundació: millorar la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies.

Com és el Calendari Mou-te pels Quiets?

Editem dues versions del Calendari: una de sobretaula, que pots adquirir amb un donatiu de 5 euros, i una de paret, que pots adquirir per un donatiu de 7 euros.

Calendari d’enguany aquí

Mimi y la girafa Blava

mimi i la girafa blava

El Conte de la Mimi i la Girafa Blava editat l’any 2009 i escrit per Cécile de Visscher, presidenta de Nexe Fundació i il·lustrat per Mariella Carrera, és un conte dirigit als més petits, infants de 3 a 8 anys, que té com a objectiu, a través de dibuixos clars i senzills, d’abordar el tema de la diferència i dels sentiments i reaccions que els nens i nenes poden sentir quan es pot donar la situació de tenir un germà o un amic amb discapacitat, proposa conèixer la discapacitat, la diferència com un valor a partir del qual podem entendre que tots som iguals i tots també, som diferents, reforçant els punts forts que tenim. I , sobretot, pretén transmetre, una visió positiva: la diferència pot ser una font de riquesa.

Mimi, una petita girafa acaba de tenir un germanet, MOLT petit DE COLOR BLAU. La Mimi ha de fer front a la burla dels seus amics i a la desil·lusió de tenir un germanet diferent que no pot córrer, ni banyar-se al riu…

Mimi amb l’ajuda dels seus pares, anirà descobrint la visió positiva de la discapacitat que la farà gaudir d’altres jocs i vivències molt enriquidores.

Els drets d’autor van destinats a Nexe Fundació entitat que des de fa més de 30 anys es dedica a l’atenció especialitzada per a infants amb greus discapacitats i a donar suport a les seves famílies.

CONTE “MIMI I LA GIRAFA BLAVA”: 10 €.  El conte està en  disponible amb dos idiomes: català i castellà

Nexe Fundació

93 285 32 40 o 93 284 64 23