Busquem EMPRESES motivades, responsables i solidàries com la teva que s’impliquin i es MOGUIN PELS QUIETS. Entre tots millorem la qualitat de vida dels infants amb greus discapacitats, i la de les seves famílies.

Pots realitzar un donatiu a través d’una transferència bancària convencional al nostre compte bancari ES81 2100 1008 4802 0019 0160. Una vegada realitzada la transferència, per favor envia’ns el comprovant que et donarà el banc juntament amb les teves dades de l’empresa que sol·licitem en aquesta FITXA al correu electrònic: administracio@nexefundacio.org també pots fer un donatiu per tarjeta bancaria omplint el següent formulari de donació:

Fes el teu donatiu

• Tria l'import del donatiu

• Introdueix les teves dades personals

Calendari Solidari
Mou-te pels Quiets

Vull col·laborar

Stock exhaurit

El Calendari Mou-te pels Quiets neix de la iniciativa de l’Associació de Mares i Pares de Nexe Fundació (AMPA de l’escola bressol especialitzada “Les Girafes Blaves”). El compromís d’alguns d’aquests pares i mares continua fent possible l’edició del calendari, implicant a persones de referencia en el seu àmbit, per tal de sensibilitzar i captar fons per seguir endavant amb el projecte de la Fundació.

Com és el Calendari?

Calendari.2016_Judith.Mascó

Editem dues versions del Calendari, un de sobretaula que pots adquirir amb un donatiu de 5 euros, i un altre de paret que pots adquirir per un donatiu de 7 euros.

Amb el teu donatiu col·labores en els tractaments d’atenció especialitzada que Nexe Fundació realitza per a millorar la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat.

Us animem a tots a fer-vos amb exemplars del calendari i a difondre i animar al vostre entorn (família, amics, empreses…) a adquirir calendaris. Entre tots SUMEM per fer créixer a Nexe.

Us animem a tots s fer-vos amb exemplars del calendari i a difondre i animar al vostre entorn (família, amics, empreses…) a adquirir calendaris. Entre tots SUMEM per fer créixer a Nexe

Donatiu 5€ – 7€

Vull col·laborar

Stock exhaurit

Nexe Fundacio

nexefundacio@nexefundacio.org

Travessera de Dalt 100 - 08024 - Barcelona

CLÀUSULA DONACIONS

De conformitat amb el que s’estableix en la normativa vigent en Protecció de Dades de Caràcter Personal, l’informem que les seves dades seran incorporades al sistema de tractament titularitat de NEXE FUNDACIO PRIVADA amb CIF G59986299 i domicili social situat en C/DE L’ESCORIAL,169 08024, BARCELONA, amb la finalitat de poder gestionar la seva donació i poder atendre els compromisos derivats de la relació que mantenim amb vostè. En compliment amb la normativa vigent, NEXE FUNDACIO PRIVADA informa que les dades seran conservades durant el TERMINI LEGALMENT ESTABLERT

En NEXE FUNDACIO PRIVADA l’informem que continuem tractant les seves dades conforme a l’existència d’un interès legítim per part de NEXE FUNDACIO PRIVADA.

Amb la present clàusula queda informat que les seves dades seran comunicades en cas de ser necessari a: bancs i caixes, administracions públiques i a totes aquelles entitats amb les quals sigui necessària la comunicació, amb la finalitat de complir amb la prestació del servei anteriorment esmentat.

El fet de no facilitar les dades a les entitats esmentades implica que no es pugui complir amb la prestació dels serveis.

Al seu torn, l’informem que pot contactar amb el Delegat de Protecció de Dades de NEXE FUNDACIO PRIVADA, dirigint-se per escrit a l’adreça de correu dpo.cliente@conversia.es o al telèfon 902877192.

NEXE FUNDACIO PRIVADA informa que procedirà a tractar les dades de manera lícita, lleial, transparent, adequada, pertinent, limitada, exacta i actualitzada. És per això que NEXE FUNDACIO PRIVADA es compromet a adoptar totes les mesures raonables perquè aquests se suprimeixin o rectifiquin sense dilació quan siguin inexactes.

D’acord amb els drets que li confereix la normativa vigent en protecció de dades podrà exercir els drets d’accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició al tractament de les seves dades de caràcter personal així com del consentiment prestat per al tractament d’aquests, dirigint la seva petició a l’adreça postal indicada més amunt o al correu electrònic administracio@nexefundacio.org.

Podrà dirigir-se a l’Autoritat de Control competent per a presentar la reclamació que consideri oportuna.