Bon Estiu

Després d’any ple d’activitats amb els nostres infants, a Nexe Fundació ens prenem uns dies de vacances per recargar les piles i tornar al setembre amb l’energia necessaria per poder encarar un nou curs ple de reptes i diversió. Aquest curs 2020/21 no ha estat gens fàcil degut a les circunstàncies derivades de la pandèmia però des de la fundació no hem cedit en el nostre esforç per aconseguir la major integració i qualitat de vida dels nostres infants.

Hem realitzat una sèrie d’activitats amb els nostres nens i nenes al nostre CAE i en el nostre CEE amb l’objectiu d’estimular les seves capacitats cognitivies, psicomotrius i de socialització. També hem continuat amb projectes a l’AAE de Sant Feliu i de cara al curs vinent hem preparat noves etapes com el nou servei a nounats o el Servei Municipal d’Assistència Personal de l’Insitut Municipal de Persones amb Discapacitat. A Nexe sempre estem oberts a nous reptes.

Seguiment a les famílies

Aquest any també hem hagut de fer un seguiment exhaustiu degut a la pandèmia i hem intentar que les famílies formessin part dels nostres projectes involcurant-les amb els seus fills/es. Un exemple seria la piscina amb els pares i mares o les visites el CAE dels avis/àvies i germans/es. Les restriccions sanitàries han modificat una mica els nostres plans però en cap moment hem deixat de banda a aquelles famílies que han dipositat la seva confiança en nosaltres.

Per tant, ja només queda agraïr a totes i a tots la seva aportació a aquesta gran família, que portem construint durant 40 anys. Bon estiu als nostres treballadors, als nostres voluntaris, als nostres col·laboradors, a les nostres famílies però, sobre tot, als nostres nens i nenes. Són la raó i l’essència de la nostra existència i cada dia aprenem coses estant amb ells. Ens veiem al setembre!

Pujar
Segueix-nos: