Els avis de Nexe participen a la I Trobada d’avis de Plena Inclusión

[column width=”1/1″ last=”true” title=”” title_type=”single” animation=”none” implicit=”true”]

Plena inclusión dóna veu als avis i àvies d’infants i joves amb discapacitat

El dissabte 30 de setembre, PLENA INCLUSIÓN (España) va organitzar a Madrid, per primera vegada, una TROBADA D’ÀVIS entre les comunitats autònomes que tenen GRUPS D’AVIS. Nexe Fundació, com a entitat que realitza activitats amb avis i àvies, hi va participar. (Llegir noticia al web Plena Inclusión)

Un total de 40 avis i avies de les Comunitats de Madrid, Murcia, Extremadura i representant a Catalunya, van anar la Paqui i l’Àngel, els avis del Nahuel de l’aula verda de l’escola bressol Les Girafes Blaves, acompanyats per l’Àngels Ponce, terapeuta familiar de Nexe Fundació.

Estem molt contents perquè des de Nexe Fundació, ja fa anys que organitzem el Dia dels Avis, i ara, hem pogut explicar-ho i compartir-ho a nivell estatal.

A la Trobada, es va parlar de moltes coses, però sobretot de l’experiència de tenir un nét o neta amb necessitats especials. Algunes de les frases destacades:

– “El nostre nét amb necessitats especials no és un problema, sinó un orgull”.
– “El nét amb necessitats especials ens ajuda a mirar les persones amb discapacitat d’una altra manera”
– “Els avis estem al darrera dels nostres fills i els nostres nets, per tot allò que necessitin”
– “El moment més crític per a les famílies és el moment del diagnòstic”
– “És important atendre els nets amb discapacitat, però també dels altres néts”