Aquest estiu saltar pels quiets té premi!!!

Participa al concurs “Salta pels quiets” a les xarxes socials

Fes-te una fotografia aquest estiu saltant pels quiets i publica-la a facebook, instagram o twitter mencionant a @nexefundacio i el hashtag #moutepelsquiets i entra en el sorteig de la samarreta #moutepelsquiets d’edició limitada creada amb motiu del 10è aniversari del moviment.

El sorteig es realitzarà la primera setmana de setembre entre totes les persones que hagin publicat un salt (individual o en grup), així que teniu fins el 31 d’agost per participar, quantes més fotografies publiqueu més oportunitats teniu de guanyar!!!

I a la tornada de vacances, podràs gaudir del 25 de setembre fins el 13 d’octubre de l’Obra teatral “Qui Ets?” al Teatre Almeria (Barcelona). Finalment no hi haurà passi especial de Nexe com us havíem anunciat, però podeu col·laborar amb els infants de Nexe Fundació fent una donació a la fila zero.

[column width=”1/1″ last=”true” title=”undefined” title_type=”undefined” animation=”none” implicit=”true”]

[linkarea background_color=”” hover_color=”accent1″ href=”https://form.jotformeu.com/91883200787363″ target=”_blank” icon=”” icon_color=”accent6″ icon_size=”62″ image=””]

FES UN DONATIU A LA FILA ZERO

[/linkarea]