L’armilla respiratòria The Vest millora substancialment la qualitat respiratòria dels infants de Nexe Fundacio

El tractament amb l’armilla respiratòria The Vest millora substancialment la qualitat respiratòria dels infants de Nexe Fundacio.

La Fundació Solidaritat Carrefour en col·laboració amb la Confederación ASPACE, han assignat els fons recaptats a la Campaña “Ósos Pekosos” a les entitats que formen part de la Confederació, i a la qual Nexe Fundació està adscrita. En part, gràcies a aquesta subvenció, aquest any els nens i nenes de Nexe Fundació gaudeixen d’una nova armilla respiratòria (The Vest) que millora substancialment la seva qualitat respiratòria.

A Nexe Fundació, es realitzen diferents tractaments respiratoris diaris als nens/es amb greus trastorns del desenvolupament que atenem. La Utilització del The Vest té com a objectiu proporcionar un aclariment de les vies respiratòries afavorint la mobilització i l’eliminació de secrecions retingudes en vies aèries distals cap a les centrals i disminució de la viscoelasticitat del moc en els nostres infants amb problemes respiratoris crònics i aguts.

Actualment, s‘han beneficiat d’aquest nou equipament els 35 nens i nenes amb pluridiscapacitat de 0 a 4 anys del Centre d’atenció especialitzada de Nexe Fundació (Escola Bressol “Les girafes blaves”).

Les afectacions respiratòries s’han reduït en un 60%

La utilització del The Vest sempre és prescrita i compartida pels pneumòlegs de referència, indicant pressions / freqüència i durada del tractament. Els infants de Nexe Fundació després de la utilització del The Vest, de forma diària i repetida, han aconseguit reduir en un 60 % les afectacions respiratòries agudes (indicador d’hospitalitzacions por Infecció Respiratòria/ ad. Medicació) i augmentar la capacitat d’expectoració de forma autònoma.

El fet de poder realitzar el tractament a l’escola i a casa, ha afavorit la qualitat de vida dels infants, podent realitzar més activitats escolars, també millorant la vigília del somni a casa, al tenir menys secrecions i augmentar la capacitat d’expectoració.

La majoria de infants respon de manera positiva a les vibracions produïdes per l’armilla respiratòria, fins i tot els hi afavoreix la sortida de la veu.

Més informació sobre el The Vest