Més de 12.000 € recaptats al III Torneig de Pàdel Benèfic Mou-te pels quiets

[column width=”1/1″ last=”true” title=”” title_type=”single” animation=”none” implicit=”true”]

III TORNEIG DE PÀDEL BENÈFIC “MOU-TE PELS QUIETS”

El passat diumenge, 10 de juny, va concloure el III Torneig de Pàdel Benèfic “Mou-te pels Quiets” que organitzem juntament NEXE FUNDACIÓ i OCIPADEL, després de 5 dies de participació en el torneig amb més de 100 parelles de jugadors i moltes activitats per tothom, especialment per les famílies i nens, podem dir que ha sigut un èxit de participació i afluència de moltes persones que ens han visitat i gaudit amb nosaltres d’aquest esdeveniment.

Aquest any, hem pogut comptar amb la col·laboració i participació d’esportistes d’Elite com Julio Salinas, Dani García Lara i Enric Masip; també amb Xavier Escaich i Carlos Gerardi, Socis-Propietaris Restaurants 9Reinas; el Campió del Mon de Kickboxer, César Córdoba, i els jugadors de pàdel Ferran Bueno, Dani Lombard Bueno i Oriol Soler, entre altres.

Un any més, s’ha fet un esforç solidari molt gran i molt intens, per part de les Empreses i Entitats col·laboradores, Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat i Administracions Publiques, Poliesportiu Municipal Sergio Manzano, Entitats Bancaries, Medis de Comunicació i personal que juntament amb els organitzadors han pogut consolidar un projecte solidari tant gratificant. Amb l’esforç de tots hem aconseguir la important xifra de 12.200€, més tot lo que ens hem estalviat que és molt difícil de calcular però que és moltíssim, gracies a tots els que ens ajuden i col·laboren desinteressadament.

Aquest diners seran destinats, com en les anteriors edicions, a ajudar a finançar material adaptat, recursos tècnics, medicaments, etc., per millorar la qualitat de vida dels infants amb greus discapacitat de Nexe Fundació.

[/column]