Moltes famílies, després de conèixer el diagnòstic de la discapacitat, senten el desig de conèixer altres famílies que hagin viscut una situació semblant. Des de Nexe us oferim suport emocional i informació a través de la trobada individual entre un pare/mare que ja té un fill amb discapacitat i que ha rebut una formació, i un pare/mare que acaba de conèixer el diagnòstic. Algunes mares i pares de Nexe Fundació acullen famílies noves. Se’ls coneix com a «mares i pares acollidors»i volen acompanyar les famílies que així ho demanin. Poden quedar per fer un cafè, trobar-se a casa… o en la forma que desitgi la família que demana el contacte.

Com fer-ho?

Cal trucar a l’Àrea de Famílies de Nexe Fundació (tel. 93 284.64.23) i des d’allà es facilita el telèfon d’aquestes famílies. També hi ha la possibilitat que truquin ells.

Espai de famílies

Un dijous al mes us convidem a venir a la nostra seu social per a conèixer altres famílies, fer un cafè, veure una peli junts…

Contacta’ns per més informació