Algú va dir una vegada que tenir un fill amb discapacitat és com aterrar en un lloc completament desconegut, on mai no havies pensat que un dia aniries i pel que tampoc no estaves preparat: no tens cap mapa, ni guia, ni tampoc no coneixes l’idioma ni saps amb el que et pots trobar. Però quan hi ets, no et queda més remei que sortir de l’habitació i posar-te a descobrir què és el que hi ha: on pots anar a menjar, com son la gent que hi viuen, fins i tot aprendre algunes paraules per comunicar-te amb ells. Cal un temps per a poder valorar tot el que aquest lloc et pot oferir.

Des de Nexe us volem fer de guia i acompanyar-vos en aquest viatge que heu iniciat tota la família. Tenim mapes, coneixem  l’idioma i disposem del temps que necessiteu, respectem el vostre ritme.

Acompanyament de les famílies

Nexe Fundació acompanya les famílies: els facilita les eines necessàries per adaptar-se a la nova situació, fomenta el seu benestar i la seva qualitat de vida i potencia les fortaleses que tenen.

Nexe Fundació dóna resposta a les necessitats d’informació, orientació, suport i respir de les famílies des del primer moment, perquè puguin exercir el seu paper de mares, pares, avis, àvies o germans amb la màxima normalitat possible.

Enllaços d'interès