En tant que centre de recursos, Nexe Fundació proporciona als professionals que ho necessitin una sèrie de recursos, tals com l’accés a la biblioteca, rica en títols sobre pluridiscapacitat i la possibilitat de rebre newsletters amb informació de cursos, xerrades, que es duen a terme tant a Nexe Fundació com en altres espais.

MaletaPedagogica_003

La Maleta Pedagògica “Mimi i la Girafa Blava”: Treballem la diferència i la discapacitat

Activitat:

Educar en la diversitat contribueix a fer una societat millor, per això oferim a les escoles una maleta de recursos pedagògics al voltant del conte Mimi i la girafa blava per a mestres d’infantil i primer cicle de primària per treballar la discapacitat a l’aula, que poden adquirir des d’alguns Centres de recursos pedagògics o directament posant-se en contacte amb Nexe.

A qui va dirigit?

Professionals que treballin en l’educació en el cicle infantil o el primer cicle de primaria

Què inclou?

EL LLIBRE:

“Mimi i la Girafa Blava” Cécile de Visscher

UN FULLETÓ INFORMATIU:

Dirigit per a les families dels alumnes, on es donen unes pautes de com abordar el tema de la discapacitat amb els nostres infants.

EL DOSSIER 01 PER ELS EDUCADORS:

Guia d’us amb un resum del conte i notes pedagògiques, propostes, suggeriments per a organitzar un debat sobre la diferència i la discapacitat, indicacions bàsiques per a la utilització de la maleta pedagògica, objectius principals, fitxes d’orientació del programa de sensibilització, organització ideal de les activitats, informacions addicionals i bibliografia.

EL DOSSIER 02 PER EDUCACIÓ INFANTIL:

Dossier d’activitats per educació infantil. Bloc d’infants de 3 a 5 anys

EL DOSSIER 03 PER EDUCACIÓ PRIMARIA:

Dossier d’activitats per el primer cicle de educació primària. Bloc d’alumnes de 6 a 8 anys

EL  CARPESA DE FITXES I ACTIVITATS:

Cada fitxa presenta els objectius, conceptes, materials necessaris i un possible desenvolupament de les sessions, que tenen lloc tant a l’aula com fora d’ella i conformen el programa, a demés totes les activitats estan en format fotocopiable.

EL POSTER:

Un document de recolzament visual del conte de “Mimi i la Girafa Blava” i una llista de recomanacions per treballar mediant el qual, el professor pot fer referència a les activitats.

EL CD:

CD Rom amb tota la informació de la maleta en format digital i la cançó de la Mimi.

Contacta’ns per més informació