Nexe Fundació ofereix tractaments individuals, a nivell privat, d’atenció precoç global, fisioteràpia, logopèdia i Basale Stimulation® .
Els tractaments van dirigits a nens/es de 6 mesos a 12 anys amb trastorns o retard en el seu desenvolupament que no assisteixen al CAE de Nexe Fundació.
Els tractaments inclouen una valoració global de l’infant, una intervenció directa amb el/la nen/a amb un programa individualitzat, l’atenció a les necessitats de la família i la intervenció en l’entorn.
Desprès d’una primera fase de valoració, es pacta amb la família horari i número de sessions, en funció de les necessitats detectades en l’entrevista inicial i de les possibilitats de la família i de la disponibilitat dels professionals.

Els tractaments estan a càrrec de professionals especialitzats, en estreta col•laboració amb l’equip multidisciplinar de Nexe Fundació que permet enfocar els tractaments amb una visió global de l’infant.

S’ofereixen tractaments de:

Atenció precoç global

Fisioteràpia

Logopèdia

Basale Stimulation ®

Els tractaments individualitzats inclouen:

– Valoració del desenvolupament de l’infant.

– Atenció individualitzada d’estimulació global, fisioteràpia, logopèdia, psicomotricitat.

– Programa individualitzat.

– Seguiment del desenvolupament de l’infant.

– Prevenció i detecció precoç de problemàtiques del desenvolupament.

– Orientació i assessorament a famílies.

Contacta’ns per més informació