Nexe Fundació organitza activitats de respir i lleure per a infants i joves amb pluridiscapacitat de 0 a 18 anys amb l’objectiu que, a través d’activitats lúdiques i recreatives, puguin compartir i relacionar-se entre iguals, amb d’ altres infants sense discapacitat, i participar en diferents entorns infantils normalitzats.

Aquestes activitats permeten alhora, proporcionar a les famílies un espai de descans i/o de conciliació de la vida personal, laboral, familiar i social.

A nexe Fundació defensem que els infants amb discapacitat també han de poder gaudir de les activitats de lleure en igualtat de condicions, tal i com s’expressa en decàleg del drets dels infants aprovada per l’Assemblea General de les Nacions Unides el 20 de novembre de 1989.

L’equip

L’equip de Respir i Lleure està format per educadors especialitzats que tenen cura de les necessitats especifiques dels nens a nivell socioeducatiu, emocional i sanitari. Aquest equip està format per una infermera pediàtrica, educadors del Centre d’Atenció Especialitzat de Nexe Fundació i educadors especialitzats.

Les nostres activitats de Respir i Lleure