Qui som

Equip humà

Patronat

Equip tècnic

NEXE FUNDACIÓ som una entitat que treballem des de fa més de 40 anys (1981) amb la voluntat de millorar la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies i defensar els seus drets.

Al llarg de la nostra trajectòria, hem creat una xarxa de serveis innovadors i pioners – reconeguts en l’àmbit estatal i europeu – per donar resposta a les necessitats dels nens i nenes, afavorint la seva autonomia i socialització, alhora que oferim acompanyament professional a les famílies, que els hi permeti conciliar la criança dels seus fills i filles amb greus discapacitats amb altres els projectes laborals, personals i familiars.

Així mateix, compartim la nostra expertesa, formant altres professionals, desenvolupant projectes de recerca i sensibilitzant la societat.

L’Equip humà:
Govern i organització

L’equip humà de Nexe està format pel Patronat, els professionals, les persones voluntàries i l’alumnat en pràctiques. La qualitat humana i professional de tot l’equip es posa al servei dels infants i joves amb pluridiscapacitat i les seves famílies per millorar la seva qualitat de vida.

Qui som Nexe Fundació: https://shre.ink/1e89

Patronat

El Patronat és l’òrgan de govern de la Fundació, que l’administra i la representa, d’acord amb la llei i els seus estatuts. Està compost per les famílies, professionals provinents de l’àmbit de l’administració pública, el món empresarial i altres entitats socials.

Es renova cada 5 anys.

Contacta’ns: patronat@nexefundacio.org

Presidenta: Cécile de Visscher

Vicepresidenta: Sonia Corpas

Secretària: Inma Umbert

Tresorer: Pablo Garriga

Vocal: Marc Saurina

Vocal: M. Teresa Lloret

Vocal: Miguel Ángel Rubert

Vocal: Montse Viladot

Vocal: Albert Fillol

Vocal: Toni Galiano

Patró d’Honor: Màrius Serra

Patró d’Honor: Martín Feo

EQUIP TÈCNIC

L’equip tècnic de la Fundació està format per professionals i persones voluntàries que treballem i compartim un mateix objectiu: oferir els recursos adequats als infants amb pluridiscapacitat, vetllant pels seus drets a la salut, el lleure i l’educació en igualtat d’oportunitats, alhora que defensant el dret de les seves famílies a tenir una vida digna i permetre la conciliació de la seva vida personal i familiar, amb la criança dels seus fills i filles.

DIRECCIÓ GENERAL

Sonia Corpas (soniacorpas@nexefundacio.org)

DIRECCIÓ ADMINISTRATIVA I FINANCERA

Anna Prat (annaprat@nexefundacio.org)