Placeholder

Mimi i la Girafa Blava

8.00 10.00

El Conte de la Mimi i la Girafa Blava editat l’any 2009 i escrit per Cécile de Visscher, presidenta de Nexe Fundació i il·lustrat per Mariella Carrera, és un conte dirigit als més petits, infants de 3 a 8 anys, que té com a objectiu, a través de dibuixos clars i senzills, d’abordar el tema de la diferència i dels sentiments i reaccions que els nens i nenes poden sentir quan es pot donar la situació de tenir un germà o un amic amb discapacitat, proposa conèixer la discapacitat, la diferència com un valor a partir del qual podem entendre que tots som iguals i tots també, som diferents, reforçant els punts forts que tenim. I , sobretot, pretén transmetre, una visió positiva: la diferència pot ser una font de riquesa.

Mimi, una petita girafa acaba de tenir un germanet, MOLT petit DE COLOR BLAU. La Mimi ha de fer front a la burla dels seus amics i a la desil·lusió de tenir un germanet diferent que no pot córrer, ni banyar-se al riu…

Mimi amb l’ajuda dels seus pares, anirà descobrint la visió positiva de la discapacitat que la farà gaudir d’altres jocs i vivències molt enriquidores.

Els drets d’autor van destinats a Nexe Fundació entitat que des de fa més de 30 anys es dedica a l’atenció especialitzada per a infants amb greus discapacitats i a donar suport a les seves famílies.

CONTE “MIMI I LA GIRAFA BLAVA”: 8 € (tapa rustica)

CONTE “MIMI I LA GIRAFA BLAVA”: 10 € (tapa dura) El conte està disponible amb dos idiomes: català i castellà.

Esborrar
SKU: N/A Categoria: