Mercè Conesa visita l’aula per a infants amb pluridiscapacitat a l’Escola Bressol Tambor de Sant Feliu de Llobregat

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, ha visitat l’aula d’atenció especialitzada per a infants amb pluridiscapacitat integrada dins l’Escola Bressol Municipal Tambor, a Sant Feliu de Llobregat. Aquesta aula és fruit de la col·laboració de la Diputació de Barcelona i la Generalitat amb Nexe Fundació. L’aula fomenta l’educació inclusiva en una escola ordinària i compta alhora amb els recursos necessaris per proporcionar l’atenció global que requereixen aquests infants.

L’aula és el resultat del conveni de col·laboració subscrit el març de 2015 entre la Diputació, el Departament de Benestar Social i Família i Nexe Fundació per desenvolupar el projecte “Aules d’atenció especialitzada Nexe”, que té com a objectiu acostar al domicili dels infants amb pluridiscapacitat severa, de 0 a 5 anys, que viuen fora de la ciutat de Barcelona el servei que Nexe presta des de fa trenta anys al CAE, centre d’atenció especialitzada situat al barri de Gràcia de la ciutat comtal.

Llegir nota de premsa de la Diputació de Barcelona