Inscripció oberta al Grup d’Acollida

Aquest grup es un servei d’atenció precoç global específic per a infants de 0 a 3 anys amb trastorns en el desenvolupament.

L’activitat es porta a terme des d’un grup reduït de nens i nenes en un entorn escolar amb el suport d’una mestra, educadora, fisioterapeuta i infermera que vetllaran pel seu desenvolupament i estimulació a partir del joc.

Principals objectius:

• Potenciar el desenvolupament de les capacitats cognitives, comunicatives i motrius.
  • Millorar el desenvolupament del vincles afectius entre els nens/es i el seu entorn immediat.
  • Oferir suport, orientació i assessorament als pares/mares en aquells aspectes referents a l’educació del seu fill/a.

Cada infant tindrà un Pla individualitzat de treball i ens coordinarem amb els diferents serveis i professionals que l’atenen. Més informació a la NOTA INFORMATIVA

CALENDARI:
Inici el 24 d’abril fins al 14 de juliol de 2017
HORARI:
4 díes: De dilluns a dijous de 16:15h a 19:15h
2 díes: dimarts i dijous de 16:15h a 19:15h
LLOC: Escola Bressol Les Girafes Blaves de Nexe Fundació (Carrer de l’Escorial 169, Barcelona)
COST:
4 dies: 220 euros/mes