maig
Hospial Sant Joan de Déu – Auditori de l’Edifici Docent.
C. Sta. Rosa, 39-57

Esplugues de Llobregat,

V Jornades de productes de suport de disseny obert ”La mirada de l’usuari”

Nexe Fundació organitza per cinquè any les Jornades de Baix Cost que tindran lloc el dissabte 6 de maig a l’Hospital Sant Joan de Déu, sota el lema “La mirada de l’usuari”.

INSCRIU-T’HI

A la Jornada posarem a l’abast dels assistents el coneixement de nous recursos i projectes per tal de millorar l’autonomia i qualitat de vida de les persones amb discapacitat a través d’una taula rodona i tallers pràctics.

Per això, comptem amb un programa molt complet on podrem aprendre dels coneixements de diferents professionals del sector salut i de l’experiència de les famílies de Nexe Fundació.

A més, es farà el lliurament dels premis del III Concurs de Productes de Suport i Solucions de Baix Cost, adreçats a estudiants, usuaris, famílies i professionals.

INSCRIPCIÓ

PREU JORNADA per participant:

Entrada General: 25 €

Entrada amb descompte: 15 €

– Famílies Nexe Fundació.
– Professors i estudiants de les universitats: EUIT, FUB, UVIC.
– Usuaris de les entitats federades a ECOM.
– Usuaris d’ESAAC, DISCUBRE i Efisiopediatric. – Fisioterapeutes, logopedes, terapeutes ocupacionals col·legiats.
– 2 membres d’una mateixa família.
– Grups de 3 o més membres d’una mateixa institució. – Treballadors dels Hospitals: Sant Joan de Déu i Sant Pau.

* Inclou coffee break i materials dels tallers

** Es necessari ompli un formulari d’inscripció per participant.

PREU DINAR per participant:
No està inclòs al preu d’entrada a la Jornada

7€ que s’abonaran al mateix restaurant.
Lloc: Escola THAU (al costat de l’Hospital de Sant Joan de Déu).

PROCÉS D’INSCRIPCIÓ:

1) Omplir el formulari d’inscripció: https://form.jotformeu.com/70531908331350

2) Efectuar ingrés al compte de “La Caixa”: ES33 2100 1302 8002 0039 8244 indicant el concepte: Nom participant + Jornades Baix Cost, i enviar el rebut de pagament a administracio@nexefundacio.org Per a més informació o dubtes: T. 93 284 64 23 *No es considerarà inscrit el participant que no hagi formalitzat la inscripció d’acord a aquestes indicacions.

DATES:

Inscripció a la Jornada, del 01-03-2017 fins esgotar les places.

Elecció dels tallers, del 03-04-2017 al 24-04-2017

* Per poder fer l’elecció dels tallers s’haurà d’haver formalitzat prèviament la inscripció.

** No podem garantir la realització del taller escollit perquè: La realització dels tallers es durant a terme si s’omplen el mínim de places requerides. I, les places son limitades i s’assignen per ordre de sol·licitud.

PER A MÉS INFORMACIÓ:

Detalls