juliol
Centre de recursos per a la pluridiscapacitat de Nexe Fundació
C. Travessera de Dalt, 100

Barcelona, 08024
  • Aquest event ja ha passat.

Cancel·lat

TALLER DE GERMANS per a nens i nenes de 6 a 12 anys amb un germà/na amb discapacitat.

Dies: 5 i 12/07/2017 (dimecres)

INSCRIPCIÓ: https://form.jotformeu.com/61324250309345

Tenir un germà amb discapacitat a vegades és bo… a vegades no tant. És una experiència única i molt personal, que depèn de moltes coses i que també va canviant amb el temps.

Però hi ha moments en els que és interessant que els germans i germanes comparteixin un espai de joc i divertiment on poder-se adonar que no són els únics que tenen un germà diferent, un lloc on poder expressar obertament el que senten i si cal, saber més de la discapacitat.

El TALLER DE GERMANS us vol oferir tot això.

A les mares i pares també us atendrem: primer escoltarem les vostres inquietuds (si les teniu) i després us explicarem què hem fet i què ha passat.

Un cop tinguem les inscripcions farem grups segons l’edat dels nens. Ens posarem en contacte abans de començar.

IMPORTANT: Cal dur banyador, xancles i tovallola

Més informació a través del telèfon: 93.284.64.23 (demaneu per Marta Piña) o bé al correu electrònic: martapinya@nexefundacio.org

Detalls

Data: