Febrer
Teatre Lliure
Passeig de Santa Madrona 40-46 / Plaça Margarida Xirgu 1
Barcelona Espanya
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Amb motiu del 10è aniversari del Mou-te pels Quiets, aquest 2019 gaudirem junts de diferents d’activitats que us anirem desvetllant mica en mica. Per començar us proposem endinsar-vos en el moviment a través de l’obra QUIET, de l’escriptor i exPare de Nexe, Màrius Serra, arrel de la qual va crear el lema “Mou-te pels Quiets” i ara la seva versió teatral QUI ETS?. Des de llavors, MOU-TE PELS QUIETS s’ha convertit en un dels lemes de Nexe i on s’engloben totes les activitats i accions solidaries de la Fundació; com ara les jornades, el calendari solidari o el torneig de pàdel, entre d’altes, amb l’objectiu de sensibilitzar i fer visible a la societat el col·lectiu d’infants i joves amb greus discapacitats, i a la vegada, captar fons per desenvolupar els projectes i les activitats de Nexe Fundació.

QUI ETS?

Del 5 al 10 de febrer del 2019 al Teatre Lliure de Barcelona
un text de Màrius Serra, dirigit per Joan Arqué

El Llullu, nascut amb paràlisi cerebral, ha d’anar amb cadira de rodes i mai no podrà caminar. En un càmping de l’Empordà on passen uns dies en família, el seu pare es queda embadalit veient com corre el cosí del Llullu i té un somni: algun dia veurà córrer son fill. Acompanyat de la mare i la germana, passejaran el Llullu per tot el món, d’Itàlia a Hawaii, atraient les mirades de persones molt diferents. Fins que un dia, el somni es farà realitat.

“Qui ets?” es basa en l’obra narrativa “Quiet”, de Màrius Serra, publicada per primer cop el 2008. Aquesta nova adaptació teatral escrita pel mateix Màrius Serra, està dirigida per Joan Arqué i interpretada per Òscar Muñoz, Judit Farrés i Roger Julià, els quals es posen a la pell de Màrius Serra… o de qualsevol pare, o de qualsevol mare amb un fill amb paràlisi cerebral.

Comprar entrades: https://tlliure.shop.secutix.com/selection/event/date?productId=1278163801&lang=es&_ga=2.241577797.698823401.1548765676-592637171.1548765676

Més informació a https://www.hauseandrichman.com/espectacle/qui-ets/

Mostra els detalls