Centre de recursos per a la pluridiscapacitat de Nexe Fundació
C. Travessera de Dalt, 100

Barcelona, 08024
  • Aquest event ja ha passat.

Saber com respondre davant de situacions d’urgència és important per a totes les famílies, però en el cas de les que tenim fills amb discapacitat ho és encara més, ja que la salut dels nostres fills sovint implica més riscos.

Aquest taller pretén donar eines concretes a les famílies per a la realització de determinades cures i de tècniques que poden resultar útils per a la vida quotidiana. També us ajudarem a reconèixer quins són els factors de risc que heu de tenir en compte. Parlarem de necessitats bàsiques i de problemes de salut, de RCP, de crisis epilèptiques… i intentarem resoldre tots els dubtes que vulgueu plantejar.

L’objectiu és ajudar-vos a actuar amb més seguretat i tranquil·litat i per tant, ser més efectius davant les possibles situacions d’urgència.

El taller serà teòric i pràctic, amb demostracions de les intervencions a realitzar i pràctiques amb material (es recomana roba còmoda).

Inscripcions: a través del formulari online, al següent enllaç: https://form.jotformeu.com/82801420429350

Hi haurà servei de cangur. S’ha de demanar al fer la inscripció.

Llegir nota en castellà AQUÍ

Ponent: Mar Martínez, infermera de Nexe Fundació

Activitat dirigida a: pares, mares, avis i àvies d’infants de l’Escola Bressol les Girafes Blaves (CAE), Aula d’Atenció Especialitzada de Sant Feliu i Escola Bressol Trencadís.

Detalls

Data: