Març
Rambla de Catalunya, 37

Barcelona, 08007
Gratuït
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

El divendres 22 de març a les 19h us proposem una tarda literària amb la presentació del llibre i l’espectacle QUIET / QUI ETS? de l’escriptor i exPare de Nexe, Màrius Serra. A l’esdeveniment que tindrà lloc a la Casa del Llibre de Rambla Catalunya, l’acompanyarà un dels patrons de Nexe Fundació, en Just Martínez, també pare de Nexe. Juntament amb ells hi participen Joan Arqué, director de l’obra teatral QUI ETS?, i en Josep Lluch, editor d’Empúries. Adjuntem invitació, no cal inscripció, simplement vine a gaudir!

Dia: divendres, 22 de març de 2019
Lloc: Casa del Llibre (Rambla Catalunya  37, 08007 Barcelona)
Preu: Gratuït

QUIET / QUI ETS?

El Llullu, nascut amb paràlisi cerebral, ha d’anar amb cadira de rodes i mai no podrà caminar. En un càmping de l’Empordà on passen uns dies en família, el seu pare es queda embadalit veient com corre el cosí del Llullu i té un somni: algun dia veurà córrer son fill. Acompanyat de la mare i la germana, passejaran el Llullu per tot el món, d’Itàlia a Hawaii, atraient les mirades de persones molt diferents. Fins que un dia, el somni es farà realitat.

10è aniversari del Mou-te pels Quiets

Enguany celebrem l’aniversari del moviment creat pel Màrius Serra arrel del seu llibre QUIET, i que des de llavors, s’ha convertit en un dels lemes de NEXE FUNDACIÓ. Sota aquest lema englobem totes les activitats i accions solidaries de la Fundació, com ara les jornades, el calendari solidari o el torneig de pàdel, entre d’altes, amb l’objectiu de sensibilitzar i fer visible a la societat el col·lectiu d’infants i joves amb greus discapacitats, i a la vegada, captar fons per desenvolupar els projectes i les activitats de Nexe Fundació. Si ens vols proposar alguna, contacta’ns a comunicacio@nexefundacio.org o whatsapp 620812811

Mostra els detalls

Data: