Maig
Plaça del Tibidabo, 3-4

Barcelona, 08035
€10 - €20
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

El pròxim diumenge, 26 de maig, el Tibidabo celebra la 10ª festa solidària “Un cop de mà”, organitzada conjuntament amb la Fundació Migranodearena, i amb col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona. El dia de la festa diferents ONG que treballem en l’àmbit de la infància donarem a conèixer la nostra feina i farem tallers i activitats per als infants. Aquest any, les ONG convidades som la Fundació Pere Tarrés, Pequitos, Streets of India i Nexe Fundació.

Com a entitat participant, realitzarem diversos tallers de sensibilització vinculats a la Mimi per als més petits de la casa, donarem a conèixer Nexe i serem beneficiaris d’una part de les entrades venudes aquell dia a les taquilles del parc. Important: les entrades online o els carnets de socis del Tibi no compten, tot i que podeu accedir al parc i un cop allà podeu fer una aportació solidaria de 6€ per a les entitats que participem.

Així que us animem a tots a gaudir d’un dia en família solidari. Aprofita per anar al parc d’atraccions a preu reduït i per gaudir de les activitats de sensibilització que oferim les 4 entitats participants. No t’ho pots perdre!!!

Preu: Descomptes importats a l’entrada: 20€ adults i 10€ infants (Tibidabo dona de forma solidària 6€ de cada entrada)

Més informació al web de la festa: https://www.uncopdema.org/

Mostra els detalls

Data: