octubre

• Aquest event ja ha passat.

Si t’inscrius abans de les 14h del divendres 14 de setembre podràs reservar la teva talla de samarreta. Posteriorment, s’assignaran aleatòriament.

Des de Nexe Fundació, com a entitat membre de la FEPCCAT, et convidem a participar a la 8a cursa solidària que organitza la Federació Catalana d’Entitats de Paràlisi Cerebral i etiologies similars –FEPCCAT- i IPSEN Pharma, el proper 14 d’octubre, a les 9:30h, al districte de Les Corts de Barcelona.

Per tal de facilitar la participació, us proposem 2 recorreguts a triar, d’1 quilòmetre o de 5 quilòmetres, essent la sortida i l’arribada al mateix punt. A més, si voleu col·laborar però no corre la cursa, ho podeu fer a través de la FILA ZERO al fer la inscripció.

VIES D’INSCRIPCIÓ:
a. Presencial (recomanable): Pots passar pel Centre de Recursos de Nexe Fundació (Travessera de Dalt 100, Barcelona), formalitzar la inscripció i abonar l’import en aquell moment.
b. Online (implica transferència bancaria i 0.50€ de despeses d’enviament): https://form.jotformeu.com/71783077129362
Per als que no us pugueu desplaçar fins a Nexe, oferim la opció de fer-ho a través d’aquest formulari online. Nosaltres et farem la inscripció a la butlleta oficial i et reenviarem el resguard a l’adreça que ens facilitis, ja que es imprescindible presentar-la el dia de la cursa.

IMPORTS:
• 2€ (menors d’edat i persones amb discapacitat)
• 4€ (majors de 18 anys sense discapacitat)
• _€ Aportació oberta per a donacions de la FILA ZERO i per a donacions superiors a 4€ si vols abonar l’import de la inscripció i una donació per a Nexe Fundació.

T’informem que…
Tots els beneficis de les inscripcions realitzades a Nexe (presencial o online) aniran íntegrament destinats als projectes de la Fundació. Si la fas a través de la FEPCCAT o un altre entitat membre, els beneficis aniran a una altre projecte. Es per això que, des de Nexe Fundació et convidem a participar, ja sigui mitjançant la inscripcions a la cursa com fent una aportació a la fila zero.

Detalls

Data: