• Aquest event ja ha passat.

Nova data 05/11/2017

7a Cursa Solidària “En Marxa per la Paràlisi Cerebral”

Ja tenim nova data per la cursa solidària. Tindrà lloc el proper diumenge, 5 de novembre.

Ens trobarem a l’Avinguda Sant Ramon Nonat, a partir de les 9h.
• Inici cursa 5 Km a les 9:30h
• Inici cursa 1 Km a les 10:15h

Totes les persones a qui encara us falti recollir el dorsal i la samarreta, ho podreu fer el mateix dia de la cursa, a partir de les 8h, a les carpes que habilitades. Us demanem que no espereu fins l’últim moment per evitar cues:
• Horari recollida cursa 5 km (4.500 m): 8:00h a 9:15h
• Horari recollida cursa 1 km (1.350 m): 9:15h a 10:00h

S’ha decidit aplaçar la 7ª Cursa Solidària “En Marxa per la Paràlisi Cerebral”, que com sabeu havia de celebrar-se el proper diumenge 1 d’octubre.

Des de la FEPCCAT i IPSEN Pharma, organitzadors de l’esdeveniment, prenem aquesta decisió, per una qüestió de responsabilitat, ja que no poden garantir el correcte desenvolupament de l’activitat. Pròximament us informarem de la data de realització, que es preveu per aquest mes d’octubre.

RECOLLIDA DE DORSAL I SAMARRETA

Tot i l’aplaçament de la cursa, la recollida segueix en marxa. Si no podeu anar, un cop tancada la nova data s’habilitaran nous punts de recollida. Tot i així, us recomanem que en la mida de lo possible aneu en aquesta primera convocatòria, sobretot els que us vau inscriure desprès del 14/09 i no teniu reservada la talla de la samarreta. Aprofiteu que durant els primers dies tindran més talles per escollir.

LLOC: a la plaça central del Centre Comercial Pedralbes Centre, situat a l’Av. Diagonal 609 (Barcelona).

Serà imprescindible que, en el moment de la retirada del dorsal i la samarreta, es presenti el resguard de la butlleta d’inscripció amb el DNI.

DIES I HORARIS:
Divendres dia 29 de setembre de 10h a 20h
Dissabte dia 30 de setembre de 10h a 13h

Des de Nexe Fundació, com a entitat membre de la FEPCCAT, et convidem a participar a la 7a cursa solidària que organitza la Federació Catalana d’Entitats de Paràlisi Cerebral i etiologies similars –FEPCCAT- i IPSEN Pharma, el proper 1 d’octubre, a les 9:30h, al districte de Les Corts de Barcelona.

Per tal de facilitar la participació, us proposem 2 recorreguts a triar, d’1 quilòmetre o de 5 quilòmetres, essent la sortida i l’arribada al mateix punt. A més, si voleu col·laborar però no corre la cursa, ho podeu fer a través de la FILA ZERO al fer la inscripció.

VIES D’INSCRIPCIÓ:
a. Presencial (recomanable): Pots passar pel Centre de Recursos de Nexe Fundació (Travessera de Dalt 100, Barcelona), formalitzar la inscripció i abonar l’import en aquell moment.
b. Online (implica transferència bancaria i 0.50€ de despeses d’enviament): https://form.jotformeu.com/71783077129362
Per als que no us pugueu desplaçar fins a Nexe, oferim la opció de fer-ho a través d’aquest formulari online. Nosaltres et farem la inscripció a la butlleta oficial i et reenviarem el resguard a l’adreça que ens facilitis, ja que es imprescindible presentar-la el dia de la cursa.
IMPORTS:
• 2€ (menors d’edat i persones amb discapacitat)
• 4€ (majors de 18 anys sense discapacitat)
• _€ Aportació oberta per a donacions de la FILA ZERO i per a donacions superiors a 4€ si vols abonar l’import de la inscripció i una donació per a Nexe Fundació.

T’informem que…
Tots els beneficis de les inscripcions realitzades a Nexe (presencial o online) aniran íntegrament destinats als projectes de la Fundació. Si la fas a través de la FEPCCAT o un altre entitat membre, els beneficis aniran a una altre projecte. Es per això que, des de Nexe Fundació et convidem a participar, ja sigui mitjançant la inscripcions a la cursa com fent una aportació a la fila zero.

RECOLLIDA DE DORSAL I SAMARRETA

La recollida de dorsal i samarreta es realitzarà a la plaça central del Centre Comercial Pedralbes Centre, situat a l’Av. Diagonal 609 (Barcelona).
Serà imprescindible que, en el moment de la retirada del dorsal i la samarreta, es presenti el comprovant de pagament (el resguard de la butlleta d’inscripció) amb el DNI.

DIES I HORARIS:
Divendres dia 29 de setembre de 10h a 20h
Dissabte dia 30 de setembre de 10h a 13h

Diumenge 1 d’octubre
Les persones que resideixin fora de Barcelona, o que no puguin recollir la seva samarreta i el dorsal ni divendres ni dissabte, podran recollir-ho el mateix dia de la cursa en una carpa situada a prop de la sortida.
Horari recollida cursa 5 km (4.500 m): 8:00h a 9:15h
Horari recollida cursa 1 km (1.350 m): 9:15h a 10:00h

RECORREGUT 5KM (4.500m) · 1KM (1.350m)

Detalls