octubre

Carregant Esdeveniments

Des de Nexe Fundació, com a entitat membre de la FEPCCAT, et convidem a participar a la 7a cursa solidària que organitza la Federació Catalana d’Entitats de Paràlisi Cerebral i etiologies similars –FEPCCAT- i IPSEN Pharma, el proper 1 d’octubre, a les 9:30h, al districte de Les Corts de Barcelona.

Per tal de facilitar la participació, us proposem 2 recorreguts a triar, d’1 quilòmetre o de 5 quilòmetres, essent la sortida i l’arribada al mateix punt. A més, si voleu col·laborar però no corre la cursa, ho podeu fer a través de la FILA ZERO al fer la inscripció.

VIES D’INSCRIPCIÓ:
a. Presencial (recomanable): Pots passar pel Centre de Recursos de Nexe Fundació (Travessera de Dalt 100, Barcelona), formalitzar la inscripció i abonar l’import en aquell moment.
b. Online (implica transferència bancaria i 0.50€ de despeses d’enviament): https://form.jotformeu.com/71783077129362
Per als que no us pugueu desplaçar fins a Nexe, oferim la opció de fer-ho a través d’aquest formulari online. Nosaltres et farem la inscripció a la butlleta oficial i et reenviarem el resguard a l’adreça que ens facilitis, ja que es imprescindible presentar-la el dia de la cursa.
IMPORTS:
• 2€ (menors d’edat i persones amb discapacitat)
• 4€ (majors de 18 anys sense discapacitat)
• _€ Aportació oberta per a donacions de la FILA ZERO i per a donacions superiors a 4€ si vols abonar l’import de la inscripció i una donació per a Nexe Fundació.

T’informem que…
Tots els beneficis de les inscripcions realitzades a Nexe (presencial o online) aniran íntegrament destinats als projectes de la Fundació. Si la fas a través de la FEPCCAT o un altre entitat membre, els beneficis aniran a una altre projecte. Es per això que, des de Nexe Fundació et convidem a participar, ja sigui mitjançant la inscripcions a la cursa com fent una aportació a la fila zero.

RECOLLIDA DE DORSAL I SAMARRETA

La recollida de dorsal i samarreta es realitzarà a la plaça central del Centre Comercial Pedralbes Centre, situat a l’Av. Diagonal 609 (Barcelona).
Serà imprescindible que, en el moment de la retirada del dorsal i la samarreta, es presenti el comprovant de pagament (el resguard de la butlleta d’inscripció) amb el DNI.

DIES I HORARIS:
Divendres dia 29 de setembre de 10h a 20h
Dissabte dia 30 de setembre de 10h a 13h

Diumenge 1 d’octubre
Les persones que resideixin fora de Barcelona, o que no puguin recollir la seva samarreta i el dorsal ni divendres ni dissabte, podran recollir-ho el mateix dia de la cursa en una carpa situada a prop de la sortida.
Horari recollida cursa 5 km (4.500 m): 8:00h a 9:15h
Horari recollida cursa 1 km (1.350 m): 9:15h a 10:00h

RECORREGUT 5KM (4.500m) · 1KM (1.350m)

Detalls