Yurbban Hotels fa beneficiari a Nexe Fundació de l’1% de cada reserva feta durant el primer semestre de 2017

Durant el primer semestre del 2017, tots els clients que han reservat mitjançant el web de Yurbban Hotels han estat col·laborant aportant l’1% del total de la seva reserva als infants i joves de Nexe Fundació.

Amb aquesta donació, Yurbban Hotels posa el seu granet de sorra i ajuda a proporcionar als infants i joves amb pluridiscapacitat una nova armilla vibratòria Smart Vest. Aquesta armilla està dissenyada per a ajudar a mobilitzar les secrecions pulmonars a través de moviments ràpids que generen una “mini-tos” per a desallotjar el moco, movent-se al llarg de les vies aèries centrals, de manera que puguin gaudir de màxima autonomia a la seva vida quotidiana. Els infants de Nexe Fundació després de la utilització del The Vest, de forma diària i repetida, han aconseguit reduir en un 60% les afeccions respiratòries agudes.
Agraïm de tot cor la iniciativa de Yurbban Hotels i als clients que ho han fet possible. En nom dels infants, famílies i professionals de Nexe Fundació, MOLTES GRÀCIES!