Calendari Solidari

Calendari Solidari Nexe 21014

JA ESTÀ AQUÍ EL CALENDARI 2015 MOU-TE PELS QUIETS.

Recent sortit del “forn” té com a protagonistes principals els nostres infants amb pluridiscapacitat de Nexe Fundació acompanyats de forma desinteressada, de grans persones que s’han involucrat en el projecte tal com; Jordi Évole, Màrius Serra, Risto Mejide, Marc Márquez, entre d’altres.

Els fons recollits amb el Calendari aniran destinats a millores a l’Escola Bressol Especialitzada de Nexe Fundació on diàriament s’atenen a 40 infants amb discapacitats greus.

Us animem a tots s fer-vos amb exemplars del calendari i a difondre i animar al vostre entorn (família, amics, empreses…) a adquirir calendaris. Entre tots SUMEM per fer créixer a Nexe

Fundació i millorar la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Enguany hi ha dues modalitats de calendari:

CALENDARI FORMAT DINA 3:  10€

CALENDARI FORMAT  SOBRETAULA (21X15): 5€

Mimi y la girafa Blava

mimi i la girafa blava

El Conte de la Mimi i la Girafa Blava editat l’any 2009 i escrit per Cécile de Visscher, presidenta de Nexe Fundació i il·lustrat per Mariella Carrera, és un conte dirigit als més petits, infants de 3 a 8 anys, que té com a objectiu, a través de dibuixos clars i senzills, d’abordar el tema de la diferència i dels sentiments i reaccions que els nens i nenes poden sentir quan es pot donar la situació de tenir un germà o un amic amb discapacitat, proposa conèixer la discapacitat, la diferència com un valor a partir del qual podem entendre que tots som iguals i tots també, som diferents, reforçant els punts forts que tenim. I , sobretot, pretén transmetre, una visió positiva: la diferència pot ser una font de riquesa.

Mimi, una petita girafa acaba de tenir un germanet, MOLT petit DE COLOR BLAU. La Mimi ha de fer front a la burla dels seus amics i a la desil·lusió de tenir un germanet diferent que no pot córrer, ni banyar-se al riu…

Mimi amb l’ajuda dels seus pares, anirà descobrint la visió positiva de la discapacitat que la farà gaudir d’altres jocs i vivències molt enriquidores.

Els drets d’autor van destinats a Nexe Fundació entitat que des de fa més de 30 anys es dedica a l’atenció especialitzada per a infants amb greus discapacitats i a donar suport a les seves famílies.

CONTE “MIMI I LA GIRAFA BLAVA”:    8 €  (tapa tova)

CONTE “MIMI I LA GIRAFA BLAVA”:  14 € (tapa dura)  El conte està en  disponible amb dos idiomes: català i castellà

Contacte

[contact_info name=”Nexe Fundacio” color=”accent1″ phone=”93 285 32 40 o 93 284 64 23″ cellphone=”” email=”