Calendari Solidari

JA ESTÀ AQUÍ EL CALENDARI 2019 MOU-TE PELS QUIETS.

Recent sortit del “forn” té com a protagonistes principals els nostres infants amb greus discapacitat de Nexe Fundació acompanyats de forma desinteressada, de grans persones que s’han involucrat en el projecte tal com el Marc Clotet, Xantal Llavina, els capitans del CE Europa Àlex Cano i Ana Belen Fuertes “Kaky”, l’equip neuropediatria Vall d’Hebron (Belén Pérez, Francina Munell, Alfons Macaya i Mireia del Toro), Miguel Luque Ávila, Jair Dominguez, Marc Riera i Victor Martinez de Doctor Prats, Elisenda Carod, Òscar Andreu, Gemma Humet, Agnès Marquès i per primera vegada, alguns dels professionals de Nexe Fundació en representació de tot l’equip. Aquí pots veure el Making Of.

Els fons recollits amb el Calendari aniran destinats a millores a l’Escola Bressol Especialitzada de Nexe Fundació on diàriament s’atenen a més de 40 infants amb greus discapacitats.

Us animem a tots s fer-vos amb exemplars del calendari i a difondre i animar al vostre entorn (família, amics, empreses…) a adquirir calendaris. Entre tots SUMEM per fer créixer a Nexe Fundació i millorar la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Enguany hi ha dues modalitats de calendari:

CALENDARI FORMAT DIN A3 (paret):  7€   –   CALENDARI FORMAT  SOBRETAULA: 5€

Aconseguir el teu Calendari al Centre de Recursos de Nexe Fundació:
Travessera de Dalt 100, 08024 Barcelona
dl. a dv. 9h a 17h.

I si vols pots col·laborar amb la difusió del Calendari:
Pots sol·licitar els calendaris en dipòsit (sense cost previ) i oferir-lo als teus familiars, amics i companys de feina. Contacta amb nosaltres i t’informarem amb més detalls, truca al 93 284 64 23, o envía un correu electrònic a nexefundacio@nexefundacio.org

Entre tots fem xarxa i arribem a més persones.

Mimi y la girafa Blava

mimi i la girafa blava

El Conte de la Mimi i la Girafa Blava editat l’any 2009 i escrit per Cécile de Visscher, presidenta de Nexe Fundació i il·lustrat per Mariella Carrera, és un conte dirigit als més petits, infants de 3 a 8 anys, que té com a objectiu, a través de dibuixos clars i senzills, d’abordar el tema de la diferència i dels sentiments i reaccions que els nens i nenes poden sentir quan es pot donar la situació de tenir un germà o un amic amb discapacitat, proposa conèixer la discapacitat, la diferència com un valor a partir del qual podem entendre que tots som iguals i tots també, som diferents, reforçant els punts forts que tenim. I , sobretot, pretén transmetre, una visió positiva: la diferència pot ser una font de riquesa.

Mimi, una petita girafa acaba de tenir un germanet, MOLT petit DE COLOR BLAU. La Mimi ha de fer front a la burla dels seus amics i a la desil·lusió de tenir un germanet diferent que no pot córrer, ni banyar-se al riu…

Mimi amb l’ajuda dels seus pares, anirà descobrint la visió positiva de la discapacitat que la farà gaudir d’altres jocs i vivències molt enriquidores.

Els drets d’autor van destinats a Nexe Fundació entitat que des de fa més de 30 anys es dedica a l’atenció especialitzada per a infants amb greus discapacitats i a donar suport a les seves famílies.

CONTE “MIMI I LA GIRAFA BLAVA”: 10 €.  El conte està en  disponible amb dos idiomes: català i castellà

Nexe Fundació

93 285 32 40 o 93 284 64 23