Calendari Solidari 2017

JA ESTÀ AQUÍ EL CALENDARI 2017 MOU-TE PELS QUIETS.

Recent sortit del “forn” té com a protagonistes principals els nostres infants amb pluridiscapacitat de Nexe Fundació acompanyats de forma desinteressada, de grans persones que s’han involucrat en el projecte tal com el Tortell Poltrona, Queco Novell, Sílvia Pérez Cruz, Òscar Dalmau, Araceli Segarra, Tommy Robredo, Elena Gadel, Els Catarres, Cyril Despres, Enric Masip, Marcel Borràs, Laia Sanz, Màrius Serra i Miguel Gallardo. Aquí pots veure el Making Of.

Els fons recollits amb el Calendari aniran destinats a millores a l’Escola Bressol Especialitzada de Nexe Fundació on diàriament s’atenen a 40 infants amb discapacitats greus.

Us animem a tots s fer-vos amb exemplars del calendari i a difondre i animar al vostre entorn (família, amics, empreses…) a adquirir calendaris. Entre tots SUMEM per fer créixer a Nexe Fundació i millorar la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Enguany hi ha dues modalitats de calendari:

CALENDARI FORMAT DINA 3:  10€   –   CALENDARI FORMAT  SOBRETAULA (21X15): 5€ (Exhaurit)

Mimi y la girafa Blava

mimi i la girafa blava

El Conte de la Mimi i la Girafa Blava editat l’any 2009 i escrit per Cécile de Visscher, presidenta de Nexe Fundació i il·lustrat per Mariella Carrera, és un conte dirigit als més petits, infants de 3 a 8 anys, que té com a objectiu, a través de dibuixos clars i senzills, d’abordar el tema de la diferència i dels sentiments i reaccions que els nens i nenes poden sentir quan es pot donar la situació de tenir un germà o un amic amb discapacitat, proposa conèixer la discapacitat, la diferència com un valor a partir del qual podem entendre que tots som iguals i tots també, som diferents, reforçant els punts forts que tenim. I , sobretot, pretén transmetre, una visió positiva: la diferència pot ser una font de riquesa.

Mimi, una petita girafa acaba de tenir un germanet, MOLT petit DE COLOR BLAU. La Mimi ha de fer front a la burla dels seus amics i a la desil·lusió de tenir un germanet diferent que no pot córrer, ni banyar-se al riu…

Mimi amb l’ajuda dels seus pares, anirà descobrint la visió positiva de la discapacitat que la farà gaudir d’altres jocs i vivències molt enriquidores.

Els drets d’autor van destinats a Nexe Fundació entitat que des de fa més de 30 anys es dedica a l’atenció especialitzada per a infants amb greus discapacitats i a donar suport a les seves famílies.

CONTE “MIMI I LA GIRAFA BLAVA”: 8 €  (tapa rustica)

CONTE “MIMI I LA GIRAFA BLAVA”: 12 € (tapa dura)  El conte està en  disponible amb dos idiomes: català i castellà

Nexe Fundació

93 285 32 40 o 93 284 64 23