Les quotes dels Amics de Nexe són els únics ingressos regulars i fixos de Nexe Fundació. Sense aquests recursos seria impossible planificar, amb seguretat, a mitjà i llarg termini. El teu compromís és fonamental per garantir una atenció de qualitat als infants amb pluridiscapacitat i a les seves famílies.

Els donatius es poden deduir fiscalment: veure els avantatges de col·laborar

Fes el teu donatiu

Calendari Solidari 2016

Calendari.2016_Judith.Mascó

Comprar

Recent sortit del “forn” té com a protagonistes principals els nostres infants amb pluridiscapacitat de Nexe Fundació acompanyats de forma desinteressada, de grans persones que s’han involucrat en el projecte tal com; Jordi Évole, Màrius Serra, Risto Mejide, Marc Márquez, entre d’altres.

Els fons recollits amb el Calendari aniran destinats a millores a l’Escola Bressol Especialitzada de Nexe Fundació on diàriament s’atenen a 40 infants amb discapacitats greus.

Us animem a tots s fer-vos amb exemplars del calendari i a difondre i animar al vostre entorn (família, amics, empreses…) a adquirir calendaris. Entre tots SUMEM per fer créixer a Nexe

Preu 5€ – 10€

Comprar

Nexe Fundacio

info@nexefundacio.org

Escorial 169 - 08024 - Barcelona

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades de caràcter personal s’incorporaran al fitxer “SOCIS”, del que és responsable NEXE FUNDACIÓ PRIVADA, i que autoritzeu al seu tractament amb la finalitat de gestió de les dades dels socis i col·laboradors de la Fundació per a les donacions, així com per a l’enviament d’informació relativa al funcionament de la Fundació i per a comunicacions posteriors si no us oposeu a aquest tractament.

Les vostres dades no seran cedides a persones físiques ni jurídiques públiques o privades sense el vostre consentiment o si no ho autoritza una llei.

Així mateix se us informa de la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, mitjançant petició escrita a NEXE FUNDACIÓ PRIVADA, al carrer Escorial, 169, 08024 Barcelona, o al correu electrònic info@nexefundacio.org.