Converteix les teves compres en solidàries sense pagar més per això

Nexe Fundació forma part de la xarxa de Wapsi.org. Si t’agrada comprar per internet, aprofita per donar un % de la teva compra online a Nexe Fundació sense que paguis més per això. Accedeix a les teves botigues habituals a través de Wapsi.org i marca’t un #gestosolidario!

Què és Wapsi.org i com funciona?
Fes clic aquí

Com comprar per internet?
Tu compres al preu de sempre en la teva botiga habitual, Wapsi.org rep un % de les vendes i ho destina a Nexe Fundació si ens tries. Pots fer la teva aportació de forma anònima o registrant-te. Si et registres, per cada compra obtindràs Civis de Civiclub, per poder canviar-los per descomptes o regals en oci i cultura.

Com triar a Nexe Fundació?
A Wapsi.org tens més de 240 botigues registrades. Per triar-nos i que puguem ser beneficiaris d’un % que aporta la botiga, només cal que ens triïs AQUÍ

Gracies per col·laborar amb Nexe i fer que les teves compres siguin solidàries