L’any 2008, l’escriptor Màrius Serra va publicar Quiet, un llibre que ens relata diferents episodis i records del seu fill, un nen de vuit anys amb pluridiscapacitat. Mesos després es va embarcar en l’organització d’un concert benèfic sota el nom de «Mou-te pels Quiets» per captar fons per dues fundacions, una d’elles Nexe Fundació. D’aquest primer concert va néixer de la mà de Màrius Serra i Nexe Fundació, Mou-te pels Quiets, una plataforma permanent de sensibilització i captació de fons per portar endavant projectes i activitats de Nexe Fundació.

Ara més que mai ens pots ajudar

La situació actual de crisi econòmica ha impactat fortament en les famílies amb fills amb grans discapacitats, que sovint amb menys recursos econòmics han de donar resposta a les necessitats especials dels seus infants. Ara més que mai, Nexe Fundació vol estar al costat dels nostres infants i de les nostres famílies: entre tots sumem més. Busquem persones i empreses COM TU que es MOGUIN PELS QUIETS, per millorar la qualitat de vida dels infants amb greus discapacitats i oferir recursos a les seves famílies.

Et mous amb nosaltres?

Sumes un més?

Actua!

Gràcies per estar al nostre costat.