Mitjançant la teva herència o llegat pots seguir millorant la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat, fins i tot quan ja no hi siguis. Fer testament a favor d’una organització benèfica és la millor manera d’oferir la teva solidaritat més enllà del temps i de comprometre’t amb les persones que pateixen.

Quan facis el testament, has d’indicar què vols llegar a Nexe Fundació.

– Si tens hereus, dins dels límits legalment establerts, pots llegar una part dels teus béns a la Fundació.

– Si no tens hereus, pots designar Nexe Fundació com a hereva universal.

És molt important indicar amb claredat el nom complet de l’entitat (Nexe Fundació Privada) com a destinatària del llegat; el domicili social (carrer Escorial 169, 08024 Barcelona) i el NIF G-59986299

Recorda que l’últim testament que facis anul·la l’anterior.

Si t’interessa fer llegat o testament a favor de Nexe Fundació, pots posar-te en contacte amb nosaltres.

Nom (required)

Cognom (required)