Una forma de donació molt important és donar el teu temps: fer de voluntari actiu en entitats socials. Nexe Fundació realitza campanyes de sensibilització cap als treballadors, i pot desplaçar-se a la teva empresa per acostar-vos a la realitat dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Els treballadors poden oferir part del seu temps per participar en algunes activitats de la fundació. Exemples, entre d’altres:

• Barclays: treballadors d’aquesta entitat bancària han acompanyat els professionals de Nexe en l’atenció dels infants durant les sortides d’oci: anar al Zoo, activitat a la muntanya, etc.
  • Agrupació Mutua: cessió d’un pediatre que reforçar la tasca duta a terme per la infermera de Nexe.

Contacta’ns per més informació